Annandag jul:)

Usch fy jävelberg vad jag har varit risig idag..aaa hela natten samt hela denna dag... sjukt synd om mej..../ Va iväg till Coop o handlade mig skonsam mat för magen ihopp om att ingen skulle se en:)) åh fy blä usch vad äckligt de va att äta..får passa lite till på matbiten;) Igår vart det ju en lugn o trevlig dag!! På kvällen gick vi ut o tog oss ett par glas:) Hoppas ni har haft en jätte bra helg:)) Själv tänker jag inte röra mig 1m ifrån soffan ikväll...;)

 

Köss o Kram

 

image description

 


Kommentarer
Postat av: J

Usch då att du mått dåligt :/ hoppas de är bättre nu då! Så snygga ni va på

bilden iaf från igår.nu är ja påväg hem från Skövde va på bion new years eve!

2011-12-26 @ 21:10:16
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0