Bellas paket tips;)

Jag trodde ja skulle skratta ihjäl mig när Bella kommer och förklarar för mig att de presenter hon fick när hon fyllde år och som hon inte var så förtjusta i och som bara legat helt oöppnade här hemma hade hon slagit in till Filippa i jul klapp:D ha ha..ja säger till henne men så kan du väl inte göra;) - Jo du mamma det funkar hur bra som helst och så tycker jag alla syskon borde göra he he!! Åh jag tror min lilla syster blir lika glad för det;) / Så Bellas tips är då att man kan slå in sådant man en gg fått och som man inte vill ha..kan man enkelt slå in o ge bort igen;)

 

image description

 

image description

 

image description

 


Kommentarer
Postat av: jenlen

hihi så mysigt. Gör ni nu ikväll då? kram

2011-12-23 @ 19:28:38
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0