Sååå nöjd..

Nu ikväll var det den "första" stora gruppdiskussionen vi hade genom skolan..ämnet social psykologi...det gick sååå bra..är så jävla nöjd med min insats till detta:D Kan dock medge att jag va så nervös innan..tur är väl oxå att man kan tala för sej;)....det är ju dock 8 år sen man sist pluggade:P Åh det är så intressant just inom detta område...efter avslutet på diskussionen pratade jag och en del av de övriga deltagare som stannade kvar om hur man faktiskt växer som människa:) Vilken annan syn man får på människor och samhället!!! Dessutom lär man känna sig själv på ett helt annat sätt!! Ja ja hur som helst så kan jag luta mig tillbaka o vara nöjd;)

 

 

Wiiieee ha en fin kväll :)))

 


Kommentarer
Postat av: j

Låter jätte härligt :) så fin bild på dig & du är vacker!! Kram

2011-12-12 @ 20:51:32
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0