Alla helgons dag <3



Blev utbjuden till mamma och pappa på lunch idag....det blev en utsökt soppa som pappa lagat:=)
Sedan åkte jag och mamma iväg till min mormor och morfars grav och hälsade på <3 saknar dom så otroligt mycket..önskade att jag fick träffa dom igen <3 Sedan åkte jag och mamma iväg till Mariekyrkogård som ligger inne vid stan...det var så otroligt vackert kring alla grav platser...men det är på tok för många som lämnar oss i för tidig ålder:( Man fick så otroligt mycket blandande känslor när man gick där / på något vis så kändes det som att man hade sina vänners närvaro fastän att det bara var en sten som stod där<3 *snyft* ....man stannade verkligen upp & bara såg sig om på alla människor som var där o tände sina ljus för dom saknade änglarna.....!! Säga vad man vill...men livet är bra orättvist emellanåt :(( Man ska vara glad för varje dag man vaknar o får vara frisk o ta vara på det som erbjuds i livet <3


Bjärklunda kyrka...här vilar mormor o morfar <3




Saknar.....


<3 <3 <3




Mariekyrkogård / Kapellet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0