Check:D

Då har vi checkat av den full packade väskan...åh allt är med som ska vara:D *hoppas jag iallafall* Hade dock lite beslut ångest för vilken bikini som skulle med...kanske inte så konstigt när man har typ 10 olika att välja på;) Men det fick bli favoriterna;) Grymt jobbat av mig för den packades dock med räserfart förut (15min) he he!!! Ser fram emot att besöka Gustavsviks äventyrsbad:)) Va där för 2 år sen drygt och som jag minns det så var det roligt;) yeäää!! Nu ska jag styra upp det sista här...så ha en grymt bra kväll där ute pussss

 

image description
Viiii som drar imorn:D



image description
Lilla packningen som är för 3 dagar:D


               
                                            Mina favvo bikinisar såklart:D

 

image description
Viktigast utav allt....min kamera.....


Kommentarer
Postat av: J

Så roligt.ska barnen med eller är de ni? Ska ni göra mer i örebo dessa dagar då? Kul att komma

bort :)

2011-11-30 @ 09:20:10
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

Hoppas att du får en fin onsdag och att du kommer fram till vilken bikini du ska ha...Kram

2011-11-30 @ 12:20:27
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0