Färdig:D




Wiieeee nu är det klart...hujedamej vad vi har rensat o slängt..sopsäck efter sopsäck...usch vad tomt det blev:( men det känns skönt att ha fått det gjort;) Sorterade bort alla sommar kläder för sig osv...dessvärre fick inte alla mina skor plats..men men tur att sko stället finns utanför:)) Mitt upp i alltihopa sååå fann jag min fin fina paljett klänning som jag inte ens har använt...mm blev så glad:)) Åh jag tror jag vet två tjejer som blir överlyckliga när de ser att deras stora byrå med kläder är iordning:) hade ju filmat resultatet men gick ju inte ladda upp... ja ja hur som helst ..ha en fortsatt fin dag:)



Kommentarer
Postat av: S.

Love the dress.... Keep Sparkle Sparkle the city!!! Känner att du kommer likna en utav supermodellerna i Duran Duran / Girl Panic i den!

Postat av: Caroline

Tack:D

2011-11-22 @ 16:39:15
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0