Fascinerande....



Får ju verkligen lov att säga att jag blir så fascinerad utav människor i detta samhälle... hur dom faktiskt orkar att hålla på och lägga sig i andras liv och dessutom sitta som nån jävla apa på tronen o spekulera i saker och ting som inte ens angår dom och dessutom så saknas fakta på området:)) Tror banne mig att det luktar sååå sjukt mkt avundsjuka rent ut sagt.../ Men gör som mig.. Skaffa er ett " liv,jobb plugga... jaaa vad fan som helst så ska ni se att ni oxå kan må bra o få ut ngt positivt varje dag... än att sitta som jävla bitter kärringar o diskutera saker o ting om andra!!! OOoOoo :) Visst är det spännande* ha ha ha!! Fast det klart...vart ska inte sleva va?!? om inte mitt i gryta :) Men förmodligen så är det väl i brist på annat:))) Åh sen är det ju faktiskt så att varje männsika pratar med precis vem dom vill...sen är det ju upp till var och en hur det vill tolkas:) Åh det som är intressant i det här är ju att jag läser om hur vi människor faktiskt fungerar i samhället då det gäller samspel..bemötande i olika relationer och grupper...hur påverkningsbara vi faktiskt är....åh det är så roligt att kunna reflektera det till min egen vardag med alla männsikor som jag möter på och hur saker o ting faktiskt läggs fram...åh hur man hör hur diskussionen går emellanåt :))) Det som är sååå bra är ju att jag har fått en liten grund i att hur en del saker ska bemötas i dessa situationer;) Hur som helst sååå är jag sjukt nöjd över att jag har bygggt upp en sådan stark karaktär/peronlighet som jag har idag...!!! Så mig rör det inte ryggen...åh då tänker säkert ni såhär...jaha varför skriver hon om det här då?!? jooo därför att det är säkert många som tänker likadant som mig i dessa åsikter fast om sig själva...för att vara sleva mitt i gryta drabbas ju alla av ngn gg ha ha ha och dessutom tror jag att ni blir lika fulla i grin som jaaaa ;) åh jaaaa...ser det positiva i det att jag måste vara en mkt intressant männsika o det glädjer mig :))) för vet ni vad?!?!? Jag skrattar med alla andra / samt med hela min själ:))) Ja ja ja that's life helt klart!!! Från det ena till det andra så hade vi en sån mysig efterm/kväll jag o kidsen!! Gjorde iordning en såå gottig oboy med marshmallows och grädde...de va såå goa...de skämde bort mig med både massage och en massa kliande på ryggen<3  *sötfierna*!! /


mm så mumsigt





Ha en fin dag <3 ha ha ha!!!!


Kommentarer
Postat av: annette

hoppsan hejsan, vilken underbar harang... får nog läsa några gånger till för att fatta allt... inte lätt med så många ord för en gammal norrlänning... låter ändock att du är på banan å det gläds jag åt ha det bra gumman

2011-11-09 @ 10:35:06
Postat av: annette

å jag ska verkligen försöka skaffa mej ett liv ;)

2011-11-09 @ 10:36:45
Postat av: caroline

Tack gumman:) Söt du är...ha en fin dag <3

2011-11-09 @ 10:36:59
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: £lli£

Hahaha, Gud så sant!:) det blir så tydligt när man själv känner sig stark vilka som känner sig svagare,hotde...? och avundsjuka. Fin blogg föresten! Ha en underbar dag och fortsätt vara Du, helt rätt!!=)

2011-11-09 @ 11:51:55
URL: http://lorez.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack sååå jätte mkt:) Helt rätt du i det du skriver... Allt blir sååå otroligt tydligt ;) ha du oxå en fin dag :D

2011-11-09 @ 12:10:10
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: j

bra skrivet, avundsjuka gillas inte :/ oftast mår dom bara dåligt liksom som inte själva ant har ett bra liv, orka liksom :(( Mums med varm choklad med marshmellos & grädde lät inte helt fel..

2011-11-09 @ 15:29:32
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder på dig snygging!

2011-11-09 @ 15:31:46
Postat av: Caroline

Jaa det var riktigt gott Jenny:))) :D

2011-11-09 @ 18:16:50
URL: http://frokenehn.blo..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0