Helg 11 11 11

Hej på er alla underbara goa där ute...shit vilken dag:)) Har gått i ett från tidig morgon tills nu;) Hoppas ni har haft en toppen dag som jag!! Har varit ute o käkat lunch på Jula hotellet..åh shit vilken god mat dom har där då...mums!! Något att rekomendera att luncha på...:)) Sen for vi iväg till Helens danskola och checkade läget...har ju 2 st tjejer som är såååå sugna på att börja dansa;) Så det blir ett projekt till våren att spana på!!! Sen blev det in o handla på "röriga" Maxi huset till tacos kvällen...shit säger ja bara...aldrig mer...under all kritik!!! Ghaaa!!! Men från det ena till det andra så var vi oxå inne på coop idag och hittade lite saker som jag kommer lägga på min önskelista;) Åh nu såååå har vi precis avnjutit en mycket god tacos;) I helgen kommer det bli mycket äventyr ..jajja vad rolig denna helg kommer bli rolig <3...det ska jag banne mej se till: yihaaaa....<3 <3 <3


Visst är dom snygga :)














Kommentarer
Postat av: beatrice -SLEEPOVER-

sv ; åh tusen tack ! :D

2011-11-11 @ 21:58:17
URL: http://sleepover.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig dag och trevligt sällskap. Tack ;)

2011-11-12 @ 11:23:49
Postat av: j

så söt bild på barnen :)

2011-11-12 @ 11:38:22
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0