Igår :D

Denna helgen har gått i ett :) med både lite presenter o annat smått o gott;) Men igår blev det äntligen gjort...LONDON RESAN är nu bokad:) Shit vilken snurrig sida Ryanair är...ghaa eller rättare sagt känns som dom är jävligt bekväma.../ Skit samma.. det ska bli så skoj att dra dit o shoppa...bort med det gamla o in med det nya:D de gillar vi ju såklart!! Kvällen slutade med en flaska rödvin som va fantastiskt gott o några öl på det.../  Jag är ju absolut ingen rödvin älskare snarare tvärtom...bland det äckligaste jag vet:P Men detta va mums:D kvällen bjöd på många roliga skratt ;) Besökte våran "rockbar" för första gg och det va väl trevligt..!! Det är så härligt när mäniskor får i sig lite innanför västen´:) He he he...mm det enda jag behöver säga....är att: Förr eller senare kommer alltid sanningen fram eller snarare ikapp...sån e det hur mkt vi än vänder o vrider så kommer man inte ifrån den..hur som helst jag hade skit skoj....Tack brudar för en trevlig kväll och en sämre sönd..ha ha!!





Present till mej:)))








En sämre sönd.. har ju mått bättre;)...he he men roligt hade jag:D Hörs ikväll kram


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Åh så roligt att du har bokat :) när åker ni och va fick du betala?

2011-11-20 @ 18:54:37
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Caroline

jaaa:D vi åker den 14 - 15 december...vi gick betala 850.- per skalle..men vi tog med en extra väska o bara den koastade i slutändan ca 800:- men den delar vi på;) kram

2011-11-20 @ 19:00:22
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: zamana

Shit, vad roligt!! jag skulle också vilja åka till london!! :)

2011-11-20 @ 22:03:40
URL: http://zamana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0