Min goa vän...

Fick besök av min goa vän förut...helt underbar som hon år kommer hon in med blommor och presenter till mig och tjejerna <3... bara sådär oxå:) A helt fantastiskt...blev som julafton minsann:) sååå gulligt...åh tänk att vi har kännt varandra i ca 22 år <3 a sen vi var små barnsben;) jag blev lyckligt lottad som fick buketten med rosor och Versace parfymen Bright Crystal..åh gissa om den lukta gott:)) Bella bus fick uppsättningen av läppglansen från twilight..:) åh Filippa älsklingen fick sin efterlängtade 100 lapp;) alla var såååå nöjda och glada <3 1000 tack fina underbara vän.../ LOVE YOU ....!!!


Underbar :) Tänk vad alla ska tycka att jag luktar som en dröm;)


Läppglansen..sååå snygga allihopa:)



Alla nöjda och glada <3


Kommentarer
Postat av: Ege Denne

Så fine blomster :)



Obs, du var jo veldig fin med lyst hår, er du naturlig blond?

2011-11-07 @ 22:05:09
URL: http://egedenne.com
Postat av: caroline

Takk:) Ja det er sant .. er veldig blond, egentlig:) trives i både lyse og mørke solid fleste brune akkurat nå;)

2011-11-07 @ 22:59:12
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: Erica

Love you

2011-11-07 @ 23:46:07
Postat av: jenny

Åh skulle också blivit jätte glad, den parfymen har jag alltid velat ha men inte köpt än, vet att den luktar underbart! Så fina ni är, säger jag jämt känns det som men sant!!!

2011-11-08 @ 09:31:43
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0