Näääee:)

Åh nu är ju klockan såhär mkt igen 01.30....ha ha rätt lustigt...satt som ett jävla kolli i soffan med öga i kors o va inte alls till freds med mig själv förut:( Förmodligen för att jag bara sov ca 3 timmar föregående natt:P Ibland blir en del saker jobbiga som man inte riktigt kan sätta ord på..hmm kanske e det brist på kunskap eller det viktigaste utav allt nämligen kommunikationen!!! Jag inser ju att det är À och O vad som än händer...Ja ja...Allting ordnar sig...:D men hur som helst från det ena till det andra..just det här med tröttheten...så lyckas man ju alltid komma över det här tröttaste stadiet o bli en liten piggelin...iallafall när det gäller MEJ;) Kvällen slutade bra...fick jag lite överraskande besök som resulterade i att jag fick en ny positiv energi..:))) Prat skratt prat skratt :D åhsååå va kl helt plötsligt långt över min tid...ja ja shit happens...för jag har juuu sovmorgon...:D jag kommer TVINGA mig att sova iallafall fram till kl 09.00:)) he he!!

 

 

Sov gott o dröm fina drömmar:D NATTI NATTI

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0