Naaw..

Så himla gulligt...måste bara berätta...jag åkte iväg till coop förut och skulle handla lite..:) Jag gick där inne o kika runt..känner hur ngn iaktar mig;)....åh mkt riktigt när jag står vid frysdiskarna så sneglar jag mig snett över axeln o fram kommer en liten söt tjej i åldern 8 - 10 år som kommer fram o säger..- hej..du.. vilka fina skor du har..jag tycker verkligen dom är jätte fina...sånna skulle jag oxå vilja ha;)..he he ja blev så himla full i grin.. hmm vilken sötfia...:) Barn är ärliga åh så är det:D Iallafall så fick jag köpt mej en liten paj som jag mumsa i mej nu:)


 



Kvällens kvällsmat :D



Köpta på Nelly 299:-



Nu ska jag mysa ner mej i soffan...Ha en fin kväll puss o kram



Kommentarer
Postat av: keilia

Sen jag började träna har jag fått massor med energi, kanske jag kan sprida lite energi till dig:) Ta en titt i min blogg:) kram

2011-11-17 @ 22:24:28
URL: http://fitforit.myshowroom.se
Postat av: Caroline

Åh det är så gottt o träna...har legat lite på lat sidan det sista..men ska snart börja köra igen:D

2011-11-17 @ 22:42:31
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0