Varför?!?

En sak som jag funderat mkt på det sista är varför sätter sig en del människor sig själva i nån slags jävla offerposition???? Varför ens göra så mot sig själv?!??  Vaddå sitta där o tycka så förbannat synd om sig själv åh sen ena stunden spy ut sin skit om andra..ghaaa...för helvete släpp taget och gå vidare... man kan inte hålla på att gå och älta saker och ting..då blir ju livet piss tråkigt om man ska hålla på så och om inte annat så är det ju bara en själv som mår dåligt av det!!! Det här med att en del sätter sig i denna positionen som de gör är ju brist på självkänsla inser jag.... Varje människa måste först o främst se över sitt eget...att man ser till att skapa det man mår bra utav och leva därefter..än att engagera sig i andras liv...jag har aldrig förstått mig på den poängen! Låt var och en sköta sitt...är det sååå jävla svårt?!?!? Fast sen är det ju så...att varje människa har ju sina gränser i saker och ting....till slut så e ju den faktiskt nådd..tråkigt nog...men det är fortfarande DU som väljer din väg att gå......skit sak samma nu :)) Nu ska jag försöka bli av med min jävla bakfylla för den suger.. ha ha ha ha det fint:D



God natt o sov gott....för de ska ja he he he!!! ps glöm inte dåliga filmen Beck;)


Kommentarer
Postat av: annette

men va` fan hålls du med baksmällor för... guu, va` trökigt..annars håller jag med dej, men det är synd om människan som sätter sina egna spärrar, ock visst.. gränser nås ibland.. men det finns ju tusen andra vägar att ta. ta`t lugnt gumman... har du godis hemma så du överlever.. har hört att det ska vara bra om man är bakis... ;)

2011-11-20 @ 21:17:44
Postat av: Caroline

ha ha ha...va fan man kan la inte ro för en baksmälla..vi skulle ju bara ta ett glas men lyckades bli en flaska rötjut o lite där till;) he he!!

2011-11-20 @ 21:21:41
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: bea -SLEEPOVER-

sv ; hihi tack du ! :D

2011-11-20 @ 21:30:40
URL: http://sleepover.blogg.se/
Postat av: Ulrika Sandström

haha ja precis, kul för det som vill vara lite utstickande typ som jag :)

2011-11-21 @ 15:54:46
URL: http://usandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0