Wow vilken dag

Hej & hå då var denna dagen i vänersborg överstökad...vilken mysig dag det har varit med allihopa:) Simmat,bubblat åkt rutchkana..jaaaa i princip allt man kan göra på ett äventyrsbad:)) Blir bara så jävla irriterad på alla snor ungar som sitter inne på relax avd och för ett jävla väsen åh + att de sitter kvar i bubbel polen fastän att det står KLART OCH TYDLIGT att man endast får sitta i när det bubblar!! Jag kanske låter som en jävla gnäll kärring men Halllllååååå den ska renas!!! /FATTA.....:) Ghaaa!! Åh inte nog med det så hade jag fullständigt missat att alla har visst höstlov samtidigt i år....sjuuuukt mkt folk../ Detta kan jag rekomendera att besöka;) Men hur som helst så var alla super nöjda efter denna dag.../ puss o kram








Filippa med kusin Molly



Charlotte & PM


Äventyrsbadet i Vänersborg


Kusinerna



Då drar viii in o hoppar i plurret då:)


bella bus & jaaaaa


coscos sallad för min del:)


Relax


Molly o Charlotte


Nöjda o belåtna mot bilen:)



Kommentarer
Postat av: jenlen

Så många härliga bilder, så underbart med blogg igentligen att man kan uppdatera så här :)Jobbigt med ungarna bara som satt kvar :)

2011-11-02 @ 22:42:59
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0