God Morgon:)

Hoppas ni alla har fått eran skönhets sömn inatt som jag:=) själv så somnade jag redan vid 21.40...det är så härligt att stiga upp och känna sig utvilad:) Nu är det snart dax att fara till jobbet:=) Ska bli roligt att se vad den här veckan kommer ha för några spännande äventyr att bjuda på :P..!! De jag vet med bestämdhet är att jag måste åka direkt efter jobbet o skaffa mig ett normalt internet:o...är sjukt sugen på att köpa en Ipad oxå..men men vi får se :=) Allt kan ju hända o ingenting är ju omöjligt:=) ha en fin dag..puss o kram

'
Här är jag i ramsvik / Sensommaren 2011


Lillskruttan Filippa <3


Kommentarer
Postat av: jenny

Så skönt att fått en god natt sömn, själv hade jag svårt att somna, gick upp vid 04 för att ta huvudvärkdstablett också men hoppas få igen sömnen i natt som kommer ist. jätte fin bild på dig & filippa :)

2011-10-31 @ 08:39:04
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Usch stackare:( inget roligt att vakna så tidigt!! Hoppas du får en bra dag iallafall;)

2011-10-31 @ 08:52:15
URL: http://frokehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0