Panik....plugg plugg

Insåg sent igår kväll att det faktiskt är nästa vecka som jag börjar plugga..." HELP ME "åh jag som inte har förberett ngnting med böcker eller så....varför ska jag alltid skjuta upp saker o ting....blir så trött på mej själv ibland!! Stress stress stress...helt plötsligt fick jaaaa sååå mkt att göra idag som jag egentligen inte hinner med;) Ja..ja allting löser sig som jag brukar säga:=) Viktigast är att man alltid har en positiv inställning... Det jag ska läsa är en distans kurs inom social psykologi via Högskolan i Skövde! Det kursen kommer handla om är Teoretiska perspektiv inom socialpsykologi, social påverkan, identitet, interaktion, och socialpsykologiska ämnesområden (topics) så som exempelvis aggression,attityder, påverkan och prosocialt beteende.Innehållet kommer att belysas ur ett mångfaldsperspektiv:=) Detta kommer bli sååå roligt..."hoppas jag" vart fall:=)Efter avslutad kurs skall jag  kunna visa grundläggande kännedom genom att muntligt och skriftligt kunna redogöra för de teorier och begrepp som ingår i undervisningen, kunna beskriva de socialpsykologiska mekanismer som påverkar och formar människan i det moderna samhället, muntligen och skriftligen kunna redogöra för de socialpsykologiska temaområden (topics) som berörs i undervisningen,genom diskussion visa på kunskap om vad socialpsykologi är, att det råder två vetenskapliga traditioner (kvantitativ och kvalitativ) samt vad en socialpsykologisk människosyn innebär....he he he..mmm vaddå...de fixar la jag;) "no problems" :=)
Sen får vi inte glömma att ikväll kommer finaste Victoria och hälsar på:=) Denna tjej är så fantastikt rolig och så underbar på alla sätt o vis;)  







VICTORIA LÖWHAGEN <3


Kommentarer
Postat av: Ege Denne

Du får huske å puste ;) så går det nok bra :)

2011-10-27 @ 13:27:15
URL: http://egedenne.com
Postat av: Caroline

etc. kan gjøre dette: =) takk ...

2011-10-27 @ 13:38:59
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0