Så Nöjd...

Guud vilken härlig dag det har varit....man kan inte säga annat än att vi har en mycket fin höst;) Idag när jag kom hem så kikade jag nyfiket i min brevlåda för att se om mitt lilla paket hade kommit och mycket riktigt så låg det där o väntade på mej:=) Det var alla mina 10st klockor som hade kommit! Att beställa så många olika kanske verkar knasigt...men det som är så himla bra med det är ju att man väljer klocka efter kläder:=) Åh inte nog med det så är dom super sköna att bära:=) I efterm/kväll så har jag o mina tjejer lagat dom godaste våfflorna någonsin....mumsfilibabba:=) Nu ska jag bara luta mig tillbaka i soffan o njuta av att de är hos mig igen!!







Kommentarer
Postat av: jenlen

sån klocka har jag med ser det ut som :)

2011-10-24 @ 21:04:48
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Visst är det härliga färger:=)

2011-10-24 @ 21:30:33
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0