Bänkad

I soffan just nu...fy faaan jag är trött som ett as...tror den här jävla förkylningen tar dö på mej snart!! Jat avskyr att vara trött dessutom:(  Känner mej svullen som en fotboll i nyllet...åhhhh!!! Ja,ja hur som helst..kom hem förut fixade käk o plockade iordning här o där, men när ja kom in till sovrummet där kidsen låg o spelade  på (paddan) så slängde ja mej i sängen ja mä;) Fick mig ca 30 minuters ansikts massage..gissa om ja somande till då:P ?!?  *gull ungar* Hehehe,  sen kom jessie o hälsade på en snabbis och nu sååå inväntar jag på kvällens program ska börja...*Berg flyttar in hos ögon godiset Marcus Schenkenberg och sist men inte minst så ska ja kolla på Kalla Fakta...(missa inte det) / Hoppas ni har haft en bra dag....kram på er


image description


image description




De e ju helt sjuukt...hur snygg han är... 


  


Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

okej skoj :) jag kollar på greys :) sen blir det bb :)

2012-04-25 @ 21:21:41
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Theodora

Marcus Schenkenberg får gärna flytta in hos mig ;)

2012-04-25 @ 21:22:27
URL: http://theodora.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0