New Eyes

OK..denna dagen har vi "endast" snurrat runt ca 16 mil :P / Först for vi till Lidköping o där fanns inte dom bruna linserna som Lina va ute efter, ringer bort till Skövde o kollar om linserna finns där o visst gjorde dom de :thumbup: Med plattan i mattan drar vi dit såklart...väl framme i Skövde så får jag ett sms om att min mobil fanns klar att hämta..åhh inte hade jag med mig tillbehören till antikens mobil eller ngt så ja kunde hämta ut den...så fort in i butiken o köper linserna...ville ju ha blåa men de va slut just nu, så jag köpte mig dom lila istället:)  tbx hem igen...hämtar kidsen i skolan"rättare sagt bara Filippa för Bella drog med en polare hem"  åh sen tbx till skövde igen för att hämta ut min ÄLSKADE MOBIL:) Som de dessutom hade fått byta ut till en splirrans ny eftersom den andra gick inte o laga :S  Sen blev det käk på donken, *mums* / hur som helst sååå är vi sjuuukt nöjda!!





                                     Fina Lina sätter på sej dom efterlängtade nya ögonen


image description


image description


Ser ju faktiskt lite blåa ut ju:) Fint de!!!!

image description

image description

image description


Kommentarer
Postat av: /

Du är så otroligt fin Caroline, vad roligt du verkar ha det jämt med alla dina vänner!

2012-04-11 @ 22:27:15
Postat av: Johanna Öberg

gud va snyggt! önskar jag också kunde använda färgade linser:( har ögonfobi så kan inte ha det själv. synd för det är jätte fint:)

2012-04-12 @ 13:44:55
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0