Shopping

Direkt efter mötet drog jag o  lina till "salong hemma" o fixade våra nails;)  "lina" black and me white) Sedan drog vi vidare o shoppade oss lite fina kläder tills imorn....för då blir det utgång..mer om de imorn;) De enda jag vet är att jag kommer chocka guuuud alla människor imorn med min "färg starka klänning" Ni ska få se hela outfiten imorn:) Nu blir det ett tränings pass för sedan ska jag dra upp till Jessie o vi ska chilla heeeela kvällen lång, samt så ska jag fixa bilderna från igår o lägga upp dom:)


image description


image description


image description


image description

75 kronor på H&M (lagom pris)


image description



image description

Min chock färgade klänning fr Gina:)


image description

En vanlig vit neutral tröja som funkar till typ (allt)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vill ock göra naglar :) hur mkt tar hon på salong hemma? :)

2012-04-21 @ 13:34:38
Postat av: Carro

Sv: Tycker jag absolut du ska göra:) Hon tar 500:- / Här får du nr till Victoria 070-866 73 03 så hälsar du från mig isåfall:)

2012-04-21 @ 13:40:19
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0