Höstens projekt

Jag har lite nya projekt samt utmaningar framför mig:)  Nu till hösten händer det grejjer!! YES :D
 
* Fick förfrågan om att börja jobba som krog värdinna på en natt klubb:) *måste skött mig exemplarsikt när jag vart ute o härjjat:P hehe!! Gissa om jag tackade JA?!? (Absolut) Why not, kommer bli galet roligt att ge sin i kroglivet, träffa nytt roligt folk:) Om inte annat så blir det nyttigt för mig....Bättre att tjäna extra pengar istället för att spendera dom!!! Right?!?
 
*Det här med utlands resan jag har pratat om tidigare, ligger tyvärr på is än så länge av olika skäl:( Men det kan fortfarande ske om turen finns med mig:) 
 
* Sen ska jag ta tag i träningen ordentligt, nu får det vara bra på latheten o dessutom har det goda lagt sig som bomull lite här o var,hahaha!! Ska bara kolla upp ryggen först hos sjukgymnasten...det är ngt skumt som låter när jag går, ungefär som att koterna ligger o klickar mot varandra!! Men hur som helst så kontaktade jag en vän som är sjukt duktig o som jag vet har en jävla diciplin på sig själv  (vilket jag kan behöva) o jag  frågade om det fanns lust att köra med mej (PT) som kan lägga upp ett schysst program åt mej, åh de skulle absolut inte vara några problem GÖTT GÖTT GÖTT, än finns de hopp om mänskligeheten;)
 
Don't forget
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :) hehe ja ^^
Ha en bra kväll :)
Kram

2012-08-18 @ 22:48:01
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Anonym

de låter bra!!

2012-08-19 @ 08:55:24
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0