En liten lista om mig

Jag vill finnas till för mina nära och kära
Jag önskar att alltid få vara frisk
Jag har så otroligt många fina vänner (som jag är sååå rädd om )
Om fem år hoppas jag på att jag har hittat mannen i mitt liv <3
 
 
 
 
En sak jag tänker på mycket är framtiden för mig o tjejerna
Jag kan nog inte leva utan min familj ( betyder allt )
Jag tycker om att träffa nya människor där jag får utbyta livserfarenhet med 
På helgerna vill jag umgås med mina vänner och självklart tjejerna (men oxå PARTAJA såklart)
Jag har aldrig varit onykter framför mina barn
 
 
 
 
Innan jag dör så ska jag ha gjort det jag mest är rädd för.....åka luftballong *scary*
Bästa boken jag läst är pojken som kallades för DET 
Mina vänner är det finaste i mitt liv.
Nästa år ska jag fokusera ännu mer på mig själv o självklart mina barn o dessutom ut o resa mera
 
 
 
 
 
Denna listan fann jag hos Anna  :thumbup: 

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken bra lista! åka luftballong hade ju vart häftigt att göra någongång!

åå gött att va borta en hel månad! det har jag dock inte råd med eftersom att jag inte kommer kunna ta semester utan får ta tjänsledigt utan lön, pga att jag ju precis börjar nytt jobb vid nyår och inte hunnit spara ihop några semesterdagar då. suck. hehe. menmen. :P

2012-12-09 @ 11:32:16
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0