Dax...

Nu är det dax att börja blicka framåt i livet, kan inte stå här o stampa på samma ställe jämt o ständigt;) tanken har slagit mig om man kanske skulle sadla om helt o hållet och anta sig lite större utmaningar här i livet...:)) Dock sååå krävs det "mycket" planering med tanke på att jag har tjejerna varannan vecka så är det ju inte så enkelt o ta sitt lilla pick o pack o flytta precis!! Att vara kvar här känns ju inte så givande precis, he he!! A det skulle vara för familjen isåfall....Men jag har mina planer och helt klart kommer ja att fortsätta bolla med mig själv innan jag ger mig på mina framtids planer:)) Ha en fortsatt fin kväll mina fina vänner:)



 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kan inte bo i skara hela livet.

Du är på väg någonstans nu. Det är inte skara. Låt inte det hindra dig.

Flytta till Örebro:

Fritt, lagom stort, nära till familjen i skara.

2012-02-04 @ 23:11:06
Postat av: Caroline

Örebro är mkt fint:) Fick ett jätte bra intryck av den staden när jag var där o jobbade!! Tack för ett bra tips!

2012-02-04 @ 23:28:56
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: jenny

låter spännande, vilken stad är det som lockar dig? roligt med planeringar & drömmar. Så fin bild på dig förresten.

2012-02-05 @ 10:39:26
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Mary

Ja du... D där håller jag oxå på å funderar över... Sugen på å dra men HUR?!? För mig känns d som att d går ju inte?!? Hittar du en lösning, tipsa mig gärna :)

2012-02-05 @ 16:25:14
Postat av: Sanja

Riktigt snygg e du på bilden:)

Postat av: ....

Alltså shit vad du e ful

2012-02-10 @ 02:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0