Fine :)

 




Nu är allt som det ska vara "nästan" men man kan inte få allt på en gång:D Känns så bra att ha fått igång mobilen igen., nu kan ja fota o grejja igen på allt skojsigt jag e ute på:D.....väntar ju dock oxå ett vääääldigt viktigt samtal;) Men mer om det ngn gg senare:P För tillfället så flyter allt på väldigt bra o då menar jag allt:) Rätt lustigt...hade inte så mkt att göra igår så ja satt o grejjade lite på facebook o ändrade min status från ingenting till "singel" ha ha shit vad det strömmade in massa skojjiga o knepiga mail under kvällen, ha ha:)) Ett gott skratt för länger livet helt klart:P  

 


Kommentarer
Postat av: jojjie hongsrithong

pretty girl!:D

kika in hos mig, om du har lust så kan vi följa varandra på blovin? Gillar din blogg.

Kram

2012-02-07 @ 20:19:15
URL: http://jojjielitas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0