Rundan är Invigd

Drog direkt hem efter jobbet o slängde på mej löpar kläder för att sedan dra ut till mamma o pappa där jag har mina rundor som jag springer;) Det var fortfarande ganska så mkt snö/is fläckar kvar i skogen så jag klippte grus rundan som är på ca 3,3km på ca 25 minuter....de va väl ganska bra :question: Dock små fläckar på den vägen oxå, men det var absolut inte något hinder för att springa intervall:) Inte ngt ont utan att det för ngt gott med sig...;)



WOW dååå kör vi...1 2 3 / RUN :)


Såhär bra var vägen till mesta dels o de e ju helt okay :thumbup:


A här satte man ju livet som insats iofs :thumbdown:


Jag var nöjd över att jag överlevde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0