Salong Hemma:)

Hallå mina fina läsare....är ni sugna på riktigt fina naglar?!? Då tycker jag att ni absolut ska besöka Salong Hemma som ligger i Skövde! Jag var där igår och fixade mina nails....är såååå sjukt nöjd!! Jag hade det så mysigt o många skratt blev det, så himla trevlig och lättsam;) Victoria Larsson som hon heter är hon som driver denna "salong" med allt från naglar,klippning, färgning mm och jag fick med mig ett o annat tips på olika saker, som oljan jag fick med som en liten present till håret som jag nu ska tesa att använda varje dag.....mer om de andra tipsen kommer senare...o tro mig inget ni vill missa;)) Fick oxå träffa hennes gudomligt vackra dotter...åhh vet ni vad...hon hade det vackraste längsta hår ni kan tänka er..skulle ha fotat men glömde:)) Så är du sugen på att vackra till dig nu inför våren så tveka inte på att boka tid..du kommer inte bli missnöjd :D Nr till Victoria hittar ni längst ner eller så besöker ni hennes facebook sida " Salong Hemma" ;) / ....puss o kram på er







Kommentarer
Postat av: jenlen

så mysigt att hitta ett ställe man gillar att gå till & snällt du fick en olja att testa inte sett den förut. Du har ju alltid så fina långa naglar :)

2012-02-10 @ 09:39:17
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: storasyrran

Coolt! Jag skulle dock inte kunna ha så långa naglar, varken i jobbet eller hemma. Men det är kul att pimpa upp de man har!

2012-02-10 @ 10:03:58
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: annie

Hur mycket fick du betala? :)

Tacksam för svar :)

2012-02-12 @ 00:06:28
Postat av: Caroline

Det kostar 500:- / jätte billigt :)

2012-02-12 @ 08:22:18
URL: http://frokenehn,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0