Veckans slut...

Herre gud vad denna veckan har gått fort:=) Men nu är jag återhämtad fr semestern och har kommit på fötter igen..he he!! Äntligen så fick jag mitt hår färgat idag....det var behövligt vill jag lova:P Så vad har hänt denna veckan då:

* Månd: Sista natten på Teneriffa :D
* Tisd: Jag kom hem på natten:(
* Onsd: Va i skövde och fixade med lite papper;))
* Torsd: Va på Kss med Bella på barn tandvården, som drog 2 tänder + att ja fick ett efterlängtat mail;))
* Fred: Fick åka till akuten med Filippa som spräckte ögonbrynet när de lekte "datten"
* Lörd: Njaee inget speciellt..
* Sönd: Varit hemma o haft soffhäng o nu väntar jag på Therese som ska komma på en kvälls te:))

Jaaa ni ser, man har allt lite att göra på dagarna ändå..som är utöver min normala vardag :))
Hoppas ni har haft en schysst vecka:) Nu blir det mys tid med Therese innan hon drar sig tillbaka mot Öret:)



Kommentarer
Postat av: inspireme ❀

Låter som en intensiv men härlig vecka :)

2012-02-05 @ 22:43:02
URL: http://inspireme.spotlife.se
Postat av: j

så mycket du haft & göra & stackars liten att spräcka ögonbrynet har jag med gjort så fick sy inget kul alls :/ spännande med roligt mail gillas. Kram

2012-02-06 @ 09:37:17
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: ....

Kom ner på jorden lite..... De finns ju en anledning till att du kallas transcarro... Och de e så alla kallar dig bakom din rygg.

2012-02-10 @ 02:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0