Denna Sönd

Blev väckt imorse utav barnen med att frukosten var framdukad...sååå himla goa dom är:) Resten av dagen gick åt till att hugga tag i den elaka tvätthögen som egentligen har ropat på mig för länge,men nu så är ALLT upptvättat o sen blev det till att plugga:)) Skulle börja hänga in alla kläder...men vad skådar mitt öga...vart är alla mina galgar?!?!? Va ju inte längesen jag köpte en hel hög på Ikea..( alltså minst 60 st).ändå finns de typ ingen ledig.. Då undrar jag samtidigt...eftersom alla är upptagna så måste det ju betyda att jag oxå köpt mig väldigt mkt kläder...de värsta är att mitt öga kan inte skåda dom heller:)) :P

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, ja galgar har man aldrig några och de har en tendens att försöka sig i garderoben haha

2012-01-08 @ 20:05:36
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0