Extension?!?

Hmm har gått o grubblat nu ett bra tag om jag ska ge mig på det här med extensions igen!! Känns lite roligt att göra ngt med håret nu när våren kommer o allt! Lagom är ju att sätta i det typ i början av maj så att det håller sej fint över sommaren o så :D! Har dock bara haft det under tiden som blond. Tycker ju att det är bra mkt snyggare med brunt / milerat hår eftersom det blonda oftast är så sönder blekt "behandlat" åh de blir så risigt snabb!!! Har dock clip on hemma...men det är ju inte rikigt samma sak, annars skadar ju dock inte det håret så mkt som keratin tyvätt gör!!! Sååå vad tror ni....ngt att satsa på eller inte?!?!?

 

NÅGON SOM HAR EN BRA SIDA ATT REKOMENDERA FÖRUTOM " RAPUNZEL OF SWEDEN"



Hittade mej 3 bilder på hår jag kan tänkas vilja ha :)



Megan Fox




Dessa nyanser som Victoria har på detta kort riktigt snyggt o ngt jag kan tänka mig!!!


Shakira


Kommentarer
Postat av: Dennis

Megans hår, riktigt läckert!

Klart du kan lära dig gitarr! Its never to late! :)

2012-01-18 @ 12:34:29
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: J

Mm det är verkligen fint med lånt hårsvall. Jag har sytt in hår 3 ggr, sitter kanon bra minus är att det spänner som fan första dagen sen kliar det en del emellanåt vid flätorna. en gång har jag haft sådana där ringar som man tar en tång & trycker fast det tyckte jag lossnade lätt men ngt jag hört är så bra är något dom gör på en salong i stockholm, vet inte om det är just med tejp men det hade jag velat testa på om jag skulle göra igen vet att marie serneholt plus massa kändisar använder det pga sliter inte..

2012-01-18 @ 13:05:54
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0