Missing

Fy fan vad jag saknar träningen, det är hela drygt 3 veckor kvar tills jag får börja "små träna" pga av operationen   :( Såååå jävla ledsamt juuuu!! Kanske låter sjukt, men för mig betyder träningen så oerhört mkt...som en slags terapi kan man säga....A men som ibland, så kan man ju verkligen gå o störa sig o irritera sig, tills man typ bara har lust att b*** den....A' ni fattar:P Hehehe, nä men de lät väl dramatiskt...sååå ond e jag inte;) Eller?!? :P Men ja älskar när jag får dra på musiken o bara köra påååå :thumbup: känns ju så fruktansvärt bra efteråt....Jaaa, ni som själva tränar vet ju?!?/ Right:) Inte ngt ont utan att det för ngt gott med sig, åh det är att jag har lånat ut mina redskap till en polare, sååå de ligger ju inte o blir dammiga precis;)


image description


Kommentarer
Postat av: Carro

Det låter verkligen inte alls sjukt! Förstår hur du känner dig! Jag hade typ dött! Jag har inte hgunnit träna som jag vill de senaste två veckorna (mått lite dåligt dessutom några dagar) och jag håller på att få fnatt typ :/

2012-06-08 @ 23:58:48
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: anna

Åh, så jobbigt att inte träna när man vill :( men hoppas dessa tre veckor går snabbt nuuu!

2012-06-09 @ 19:17:43
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0