Sönd kväll

Åhhh ni anar inte hur lycklig jag blev förut när jag for in till siba med min dator i högsta hugg o de skulle hjälpa mig, åh vet ni vad?!? Det var bara laddaren som hade slutat fungera JIPPIE JIPPIE :thumbup: Gud va helt enkelt på min sida;) Hann in på Cubus en snabbis oxå och köpte 2 st röda jackor till tjejerna som de ska få imorn när de kommer hem;) Sen drog jag vidare till Camilla där det bjöds på paj till kvällsmat *mums*!! Hann oxå med att vila ögonen oxå, hehehe blir sååå j trött på medicinen, men ska börja trappa ner snart:) Nuuu ska vi slänga oss i soffan o bara frossa i massa godis!!

image description


image description


Kommentarer
Postat av: sandra

Så gott med paj!Vad var det i den?

2012-06-04 @ 09:05:27
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0