Facebook

åhhh vad ni är söta som hört av sig i veckan och undrat om allt e bra och vart jag har tagit vägen på Facebook
;) Saknar ni mig :cool: ?"?"? Or Not .....hehehe :bigeyes: okay nu är det såhär mina kära vänner o läsare att ibland behöver man lite andrum från ansiktboken o det tror jag dom flesta håller med om,  då man läser såååå jävla mkt skit o falskheter så att man nästan spyr o för mig är sånt helt ointressant att läsa...så då tänkte jag såhär, att min "SIDA" ska få sig ett rejält ansiktslyft;)  O en så kallad "vår" städning från människor som inte tilldelar mig ngt viktigt över huvudtaget :rolleyes: / Låter inte detta som en riktigt bra ide :rolleyes:  Tror det är fler än jag som har lust med detta :P Hahahaha åh vet ni vad...vilket j kackel de kommer bli ha ha ha..guuud va töntig hon är, men hallå....så jävla mesigt... ha ha ha:D hör ju redan nu hur skallgången kommer att gå...;P men vet ni vad, jaaaaa bryr mig inte...trökigt va :thumbdown: !!! Åh när jag återvänder har ja inte en aning om ännu, he he om inte annat så lär ni märka det :thumbup:









BRA ELLER DÅLIGT ?!?!?!?


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Tycker de är smart och jätte bra, kan behövas ibland. Ja Har rensat men ska nog med göra de framöver.

2012-03-15 @ 22:36:55
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: xxxx

Av mig är du saknad Carro och det är på tiden att du rensar. Jag förstår vad du menar:) Du är en mycket stark person. Bra jobbat!

2012-03-15 @ 22:40:57
Postat av: Camilla

D e ju hur jäkla bra som helst, Alla behöver vi göra en rensning. :D För usch va skit man kan ha där, som bara tar en massa Energier..

Negativa saker suger o d ska bort o så är d!!!! :))

Ja snacket lär ju gå som en löpeld... För folk har inget annan liv än att lägga sig i andras liv.. O dra sina egna historier om hur d är, för att sätta sig själv i bättre dager, lr på ngn jäkla pedistal..

D e f___n sjukt..

Ja säger bara skaffa er ett eget liv, istället för att hänga i mitt..

Så du gör inte mer än rätt.. E helt klart m på d tåget :))) Du e grym Carro :-)

2012-03-16 @ 08:56:30
Postat av: Fina Frun

Jag har inte ens facebook!

2012-03-16 @ 11:59:06
URL: http://finafrun.se
Postat av: anonym

Det borde fler människor göra! Integritet borde det bli lag på och att ljuga om ditt o datt hit o dit om hur bra allt ä på ytan faller ganska snabbt :-) D biter dom i svansen till slut :-) man lanske ska göra en alter ego sida :-) o bara söka vänner som inte vet vem man ä :-) kööör bara! Jag hejjar på dig ;-)

2012-03-16 @ 20:45:09
Postat av: carro

Hahaha eller hur...de skulle vara grejjer de o skaffa en ego sida:) Tänk vad roligt de skulle vara att få lära känna lite nytt o fräscht folk :))

2012-03-16 @ 20:57:34
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: anonym

D blir det nya nu :-)

2012-03-16 @ 21:03:09
Postat av: carro

Skulle fan va värt alltså :D

2012-03-16 @ 21:09:22
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Satt & funderade över vart du tagit vägen :P Men du gör rätt i att rensa upp lite, f- book är för mycket och ja, mycket skitsnack + falskheter. Men hoppas du har det bra iaf, ta hand om dig ;) / Mikaela :)

2012-03-17 @ 01:15:51
Postat av: Carro

Tack, söt du är;)

2012-03-17 @ 08:27:44
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0