Känsla..

Idag fick jag en slags explosions känsla i hela kroppen, lite svårt att förklara :S  men helt plötsligt så kom du bara där ifrån ingenstans & sen stog du där brevid mig  :blush:  ....wow kändes som jag blev helt knäsvag & som benen bara ville ge sig vika, samtidigt som ja hade lust att sjunka genom jorden  :bigeyes:  o sen fick ja en sån där klump i magen efteråt :(!!  Kan inte riktigt sätta ord på det, men jag kan tala om för er att den känslan ja fick då va jävligt märklig,  :rolleyes:  / Snacka om en blandad kompott som kom samtidigt lixom..Ibland är det oxå lite svårt o veta hur man ska hantera vissa situationer, idag kanske det blev till en sämre humor, sorry .....



                                                                 Hope we meet again....;)



                                       image description








Kommentarer
Postat av: kajsa

känner igen den känslan lite faktiskt!

2012-03-15 @ 20:28:08
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Johanna Öberg

sötis!

2012-03-16 @ 13:01:25
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0