The Star




Mer information om detta ordspråk och citat! En vän är den som ställer upp på en och tycker att det är OKAY att man inte är världens charmigaste klockan sex på morgonen 


Mer information om detta ordspråk och citat! Enda sättet att äga en vän är att vara en själv


Mer information om detta ordspråk och citat! Ta en dag i taget, det räcker.
Vänd dig inte om och sörj det förflutna,
för det är borta.
Och bekymra dig inte om framtiden,
för den har ännu inte kommit.
Utan lev i nuet,
och gör det så underbart
att det blir värt att minnas


Mer information om detta ordspråk och citat! Livet är en labyrint.
Man måste gå vilse några gånger
innan man hittar rätt


Mer information om detta ordspråk och citat! Ibland gör hjärtat något
utan att fråga huvudet


Mer information om detta ordspråk och citat! Den som inte är beredd att förlåta andra
förstör den bro han själv en gång måste gå över


Mer information om detta ordspråk och citat! Den som inte kan vara ett gott föredöme
kan ju alltid vara ett varnande exempel


Mer information om detta ordspråk och citat!Det viktigaste är inte att aldrig falla,
utan att kunna resa sig upp efter varje fall


Mer information om detta ordspråk och citat! Vandra inte framför mig, jag kanske inte följer dig.
Och vandra inte bakom mig, jag kanske inte leder dig.
Utan vandra vid min sida, och var min vän











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0