Träning

ISatt o spanade in Rustas hemsida och fick se att de hade rätt schyssta träningsredskap för riktigt bra priser dessutom:)


image description
HAND OCH FOTLEDSVIKT 2x1KG
Viktmanschetter med kardborrband för användning som extra belastning runt fot och handleder.
79:-


image description
HANTELSET 15kg
Hantelset med en totalvikt på 15 kg. Viktfördelning 4 x 2 kg, 4 x 1 kg och 2 x 1,5 kg hantelstång. Hantelstängerna är försedda med ett gummiklätt handtag för maximalt grepp vid träning. Rustas lösa vikter kan köpas till.199:- Till dessa kan du oxå köpa till lösa viktpaket:
image description
Viktpaket för extra belastning upp till 17 kg. Viktfördelning: 2 x 1 kg, 2 x 1,5 kg, 2 x 2 kg, 2 x 4kg
image description
PUSH - UP BARS
Armhävningshandtag för optimal träning av arm och bröstmuskulatur. Gummiklätt handtag för maximalt grepp.99:-




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur bra som helst om man gillar att träna hemma. :)

2012-05-15 @ 19:15:28
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Sevve-The sweetest bitch you've ever met

hej bästa läsare+mina nya! Sedan igår så har jag fått över 1000+ läsare och alla hatar mig pågrund utav mitt arga inlägg till en tjej, men jag bryr mig inte! Jag vill göra något för er, så säg vad ni vill ha med på bloggen tex dagens blogg, tävlingar etc. HJÄLP!!!

2012-05-15 @ 20:32:10
URL: http://sevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0