Mitt kvälls nöje en Fredag

Ikväll har jag inte varit speciellt social:P Har faktiskt suttit här för mig själv o läst igenom en hel förundersökning som handlade delvis om en riktigt grov misshandel (styckmord) Så extremt spännande men samtidigt jävligt kusligt!!! Tänk då dom som jobbar med sådant här!! fy fan!! Har fan läst så ögonen brann på mig nästan,hahaha!! Aja, de finns en till som jag ska läsa inom kort!! Jag är nog faan störd på riktigt:P Men alla är vi ju olika & jag tycker faktiskt det är intressant att läsa sådant här o hur vi människor fungerar i olika situationer o spekulera i HUR & VARFÖR!! Aja, nu släpper vi det:) Nä, Nu ska jag studsa i säng, sov gott kram

 

 

 

SCARYYYYY


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fredagsunderhållning;)

2012-11-17 @ 09:06:00
URL: http://www.alittlebitmoreee.blogg.se
Postat av: emma ~ sjufoto! ★

Hoppas du får en fin dag! :D

2012-11-17 @ 12:02:06
URL: http://sjufoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0