Redig kille

Då va vi hemma från den lilla stads promenaden;) Han sköter sig fint den lilla varelsen :P hahaha!! Känner mig jävligt trött, phuuuu de e la mörkret!! Hade i tankarna om jag skulle tagit gymmet ikväll, men hoppar fan det!! Men jag ska verkligen ta tag i det, måste ju bara till den där sjuk gymnasten innan o kolla av min rygg!! Låter som helsiken i den ibland när jag går eller springer:(  Men kommer jag dit då?!? NEJ....vet inte hur länge jag ylat om de snart,hehehehe!!!! Ja är nog fan latast i kommun ibland!! Hehehe, aja nu ska jag banne mej ta en lååååång varm dusch innan pyret vaknar....hur nu detta ska gå till, sten sover just nu på min axel som ni ser:P 

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Naw, såå cute! :D

2012-10-17 @ 21:51:08
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0