GodKväll

Satt i soffan förut o funderade på hur mkt jag egentligen har gått ner nu när jag har varit sjuk i över 2 veckor:( Usch vill inte ens tänka tanken :blush: Som tur är så kan jag inte väga mig för vågen är trasig,hahaha lika bra de kanske :P Men ska nog ta o kolla upp det imorn, för nu e jag ju skit nyfiken som attans ju!! Jag tippar på att ja kanske tappat ca 2 kilo :) Längtar så tills jag blir frisk så jag kan få börja träna, har lixom inte kommit igång med det ännu...så himla typiskt när allt va fixat....eller ja nästan..måste ju till sjuk gymnasten oxå...a får ta tag i det där :) Lättare sagt än gjort tydligen!! Nu ska jag o lillskrutt ut på sista promenaden innan de blir sängen....sov gott puss o kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du kan komma igång att träna så snabbt som möjligt :)

2012-09-20 @ 22:17:46
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0