Apr. 15, 2013

Gud den här dagen har bara sprungit iväg:O Mötet gick super bra, nu är allt under kontroll o bara köra på:)

Så vad är det jag ska göra då?!?

Det var så att jag blev erbjuden att bli netcoffes representatör för dom:) Inte varje dag man lixom blir "erbjuden" jobb:) Detta är ett företag som säljer kaffe via nätet och som kommer innebära att jag kommer få resa runt o träffa kunder/inköpschefer etc och erbjuda dom ett riktigt gott kaffe:) Fattar ni hur roligt detta är, kommer få träffa så många nya människor :) SÅ nu vet ni det!! Nu ska ja o mina girls ge oss ut o njuta av den sista solen som tydligen ville visa sig:)


Kommentarer
Postat av: Kajsa Johansson

Det låter riktigt spännande!! Vad kul att bli erbjuden ett sådant jobb!! :)

2013-04-15 @ 19:50:18
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0