Godkväll

Nu har jag precis käkat lite o spanar på Let's Dance:) Skulle vara riktigt roligt att kunna dansa så,hehe eller så är det dom fina klänningarna som lockar :thumbup: Ikväll ska jag lägga mig i tid, ska jobba hela helgen så ska försöka knopa ihop lite tidsinställda inlägg så bloggen slipper torka ut imorn:P hahaha!!! 
 
Nu får ni ha en fortsatt mysig kväll så hörs vi imorn <3 
 
 
                                                           Vart är mina ögonbryn då:)?!?
                                                                        * old pic*
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kollar också På de på tv nu men tycker inte det är så många roliga med i år. Ja blommor är svårt, ja är kass på de men liljor brukar hålla sig iaf i 2 veckor sen så luktar de så gott också

2013-04-05 @ 21:26:54
URL: http://Jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0