Mina tatueringar

Har fått önskemål att lägga upp bilder på mina tatueringar:) Så nu har ja fixat ihop lite utav dom:O

För mig så har varje tatuering en betydelse/minne av ngt :)

*Den på ryggen är ju såklart för mina barn, men den har jag ju gjort om för den blev inte så fin...jo i början, men sen flöt färgen ut på vissa ställen så då beslöt jag mig för att göra om den nästan helt & hållet :) Dock är den inte klar,har en sittning kvar!! (15 maj )

Sen har vi stjärnorna på foten: Den symboliserar en sommar då jag var iväg med en vän, vi tog en tripp runt västkusten på typ 4 dagar o VARJE kväll så såg vi stjärnfall & då bestämde jag mig för att göra denna:)

Mitt namn Caroline: Står ju såklart för MIG:P hahaha, de va faktiskt ett impulsivt beslut & ärligt talat så var det den som gjorde minst ont!! Kändes inte ens:P /

* Har 2 st till men dom tar vi en annan dag:)

 

Tips till dej som funderar på att tatuera dig: Tänk igenom NOGA vad det är du vill ha:) Det är så lätt att man förhastar sig!! Jag ångrar ingen utav dom på de sättet, gjort e gjort liksom!! Men jag vet sååå många som ångrar sig o blivit så besvikna!! Kolla noga upp studion som du ska göra hos osv!! Finns många där ute som bara är ute efter att tjäna pengar!! 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: anna

vilka fina tatueringar :)

2013-04-16 @ 06:49:30
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Jenny

snygga, skulle också vilja ha med mitt namn. Mm sant det där man ska tänka igenom tyvärr fick ju inte jag göra det och det kostár o tar tid:(

2013-04-16 @ 07:19:57
URL: http://jenlen.blogg.se
Postat av: Frida.K

Tatueringen du har på ryggen är riktigt snygg! +att det är fint att det är dina barn namn! Tycket om din blogg! Eftersom du verkar va en "missförstå mig inte" självsäker tjej på ett grymt bra sätt! Styrketräning kramar till dig!

Svar: Tack de va fint skrivit:) Min självsäkerhet bygger ju på min trygghet jag har i mig själv:)
FrökenEhn

2013-04-16 @ 20:30:09
Postat av: Kajsa Johansson

dina tatueringar är så fina! <3

2013-04-16 @ 23:03:59
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej när visar du de andra två;D

2013-05-13 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0