Ang våran utlandsresa...

Jag har då snurrat ihop allting:O Det är inte till Turkiet vi ska utan till Spaninen:)
 
Såhär ligger det till: Att vi hade pratat om Turkiet fram o tbx och när P bokade resan i sönd så var jag i helt andra tankar, svarade JA på de mesta...mm de blir bra osv....För det var nämnligen så vilket jag inte berättat för er att natten till sönd (då ja va i malmö) så fick jag inbrott i min bil där dom hade slagit ni rutan :( Åh detta upptäckte jag på sönd eftermiddag.....så ja va väl typ helt blockerad av de:( Såååå nu vet NI det :P Som tur gick de på försäkringen o nu är den lagad igen:D  VARFÖR ska allt hända mig jämt för.....
 
 
Här är iallafall hotellet vi ska bo på:) Visst ser det super mysigt ut?!?!?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

aha där ser man :) vart i spanien ska ni? hotellet ser kanon bra ut lyxigt

2013-08-31 @ 13:53:05
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0