Söndag

Hallå på er:)
 
Hoppas allt är bra med er och att ni överlever julstressen:) Sorry för dålig uppdatering, men har inte riktigt prioriterat bloggen just NU!! Idag har vi vart ute hos päronen och hjälpt till med lite fix inför julafton :) Sen drog jag och tjejerna iväg och skulle handla de sista julklapparna, blev dock inte klar ändå,hehehe!!! Men imorn, då är'e slutspurt som gäller:) Sen kan jag väl inte påstå att jag har vart på bästa humöret heller.....skönt att vi alla har sådana dagar :) 
 
 
Hur som helst så köpte jag mig en ny ögonskugga idag, de kändes bra :D Tycker att H&M:s skuggor funkar hur bra som helst att ha till vardagsmake, dessutom är de billiga:) Man behöver ju inte gråta floder om de skulle gå sönder lixom,hehehe!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: freja

snygga ögonskuggor! :)

2013-12-22 @ 19:46:22
URL: http://frejamarley.blogg.se
Postat av: Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation?
& självklart lite mer:)

Kika in hos mig lite snabbt då!
kram

2013-12-22 @ 19:59:02
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0