Utmaningen #award

 HUR FUNGERAR AWARDEN? HÄR ÄR REGLERNA:

- Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.       ( Tack Kajsa )
- Skriv 11 randomfakta om dig själv.
- Svara på dem 11 frågorna du fått i awarden.
- Välj bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
- Skriv 11 frågor åt de du nominerar.

11 randomfakta om mig själv:

- Är två barnsmamma 

- Jag är väldigt impulsiv

- Tränar så mkt jag bara hinner

- Älskar shopping

- Dricker ca en kanna kaffe om dagen

- Är en mycket drivande kvinna 

- Hatar blodpudding och fiskbullar

- Är en slarvmaja i hemmet likasåväl som det kan vara ordning och reda (om jag vill)

- Äter alltid frukost

- Handlar hem godis max 5 gg per år

- Jag kan prata i telefon i flera timmar

 

 

 

Mina svar till Kajsa

 

1. Om du fick spendera en dag tillsammans med vem som helst, vem skulle du välja och vad skulle ni göra?

- Det skulle absolut vara Johnny Depp och vi skulle befinna oss på en öde ö i hemlighetens tecken:)

 

2. Vad tycker du en bra blogg innebär?

För mig är en bra blogg där det finns ärlighet i det som skrivs och mkt uppdateringar med bilder :) Det får inte vara för mkt text ( lagom är bäst )

 

3. Vilken är din favorit färg?

- Min favorit färg är nog rosa:)

 

4. 2013 är snart slut, hur tycker du i helhet att detta året har varit? 

-Ja sbolut, synd att klaga när man får vara frisk och komma upp ur sängen själv för att möta en ny dag :)

 

5. Vilken låt gör dig alltid glad?

- Oj, jag vet inte riktigt då jag lyssnar på allt:) Jag blir glad över all sorts musik....

 

6. Prickigt, randigt eller rutigt?

- Prickigt 

 

7. Vilken är din favorit årstid och varför?

- Alla årstider har sin tjusning, men favoriten är sommaren då man kan åka iväg till stränder med barnen och bada :) Helst befinner vi oss på kusten där man får känna doften av saltvatten :)

 

8. Vad tror du att du gör om 10 år?

- Om 10 år bor jag och barnen i Göteborg och förhoppningsvis har jag ett stadigt förhållande :)

 

9. Vilket är ditt drömyrke?

- Jag har absolut ett drömyrke, som jag inte kan avslöja här då min start till det börjar i Januari :) Men jag skulle absolut vilja utbilda mig och jobba som make up artist :)

 

10. Hur skulle du beskriva dig själv med fyra ord?

- Snäll, rak, ärlig, spontan

 

11. Har du någon stor önskan här i livet?

- Att jag alltid kommer få vara tillsammans med mina barn / familjen och att alla får vara friska :) 

 

Min fina syster <3

 
 

 

Jag utmanar: Jenny, Anna,Linnea,Jonza

 

Mina frågor är :

1. Vilken är din bästa högtid på året?

2. I vilken stad bor du i om 10 år?

3. Cider eller öl?

4. Vart går din nästa drömresa? Vem skulle du ta med dig?

5. Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner?

6. Godis eller frukt?

7. Vad skulle du göra om din närmaste vän ljög dig rakt upp i ansiktet?

8. Vilken är stunden i ditt liv som du aldrig kommer att glömma?  

9. Om du fick välja på att fira jul hemma i sverige eller befinna dig i thailand vilket skulle du välja och varför?

10. Vad är dina bästa genskaper hos dig själv?

11. Vad har du för nyårs löften?

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: anna

åh, kul! måste svara på detta :)

2013-12-28 @ 18:42:46
URL: http://byannam.se
Postat av: Kajsa Johansson

Vad roligt att du svarade på den!! Det var intressant att få läsa dina svar! :D

2013-12-28 @ 19:15:07
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

Åh så kul att du utmanade mig, får se om jag gör det! :D

2013-12-29 @ 20:31:11
URL: http://jonza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0