Tackar Gud

Jag älskar mina barn, de inte frågan om det! Alla dessa ljuvliga lov så som sommarlov / jullov mm!! Det är så mysigt med all den tiden man får vara tillsammans, typ den 1:a veckan!! Sen så lyder resten av tiden o orden såhär: MAMMA, MAMMA,MAMMA...HON RETAR MIG....SLUTA BRÅKA,NEJ,VARFÖR,VARFÖR INTE...JAG HATAR MIN SYSTER, LÄGG AV NU FÖR HELVETE, MAMMA JAG ÄLSKAR DIG, MAMMA VARFÖR ÄR DU HYSTERISK?!? KAN VI INTE BARA VARA SAMS?!? SNÄLLA MAMMA!! VI SKA INTE BRÅKA MER, EFTER 2 minuter FULL FAJT! JAG HATAR DIG,DU ÄR DEN SÄMSTA SYTER MAN KAN HA!! / Behöver jag säga mer;)?!? / Här med tackar jag Gud för att skolan finns:P


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha kan tänka mig det kan vara så :) söt du är

2013-01-07 @ 07:22:06
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0