Värsta upplevelsen i mitt LIV!!

Förut när vi kom hem så gick tjejerna in till Bellas rum för att spela tv spel, jag gick till köket o tog mig en hård godisbit, vilket jag sväljer fel!! Ja vet bara hur jag försöker & försöker shippa efter luft för att kunna hosta utan resultat!! Känner hur svag jag blir i benen o helt kallsvettig hamnar jag på knä O håller mig för halsen, då Bella kommer o hajar läget direkt!! Känner bara en sån jävla smäll i ryggen och godisen hoppar upp åh jag fick luft!! På bara ett par sekunder så såg jag hur bara allt går förlorat, MEN Bella blev min räddning!! HON räddade mitt liv, utan henne hade jag inte varit här nu!! Då inser man hur skört livet kan vara o hur det bara skulle kunna förändras på bara få minuter!! Detta är nog de VÄRSTA jag har upplevt under alla mina år!!

Nu ska vi vara mysa ner oss i soffan med en STOR pizza <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud! Vilken tur hon är verkligen en ängel! 👸

Svar: Världens bästa ❤
FrökenEhn

2013-06-23 @ 20:48:54
Postat av: Kajsa Johansson

Åh fy vilken hemsk upplevelse :( Vilken tur att allt gick bra!

2013-06-23 @ 22:42:09
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

så duktigt av bella att hon förstod och agerade på en gång och att hon var hemma :) Usch kan allt tänka mig vilken panik

2013-06-24 @ 07:52:19
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0