Katastrof

Åh nu har jag kommit in i en sådan där period där jag inte kan somna!! Alltid vid 21.00 tänker jag Gud vad skönt att få gå o lägga sig. Kommer i säng mellan ca 21:30 -22:00 senast!! Haaa, ligger o vänder och vrider på mig, hela huvudet känns som de forsar massa olika tankar, men jag vet inte vad?!? Som att jag/kroppen har en oros känsla inom mig!! Ngt jag inte känner mig bekväm i typ, men VAD?!? Jag som hade en så skön period där för ett tag sen där jag somnade typ varje kväll strax efter 21:00 o va så pigg på morgonen!!! Kan de va att vi traskar mot våren?!? Kan verkligen kroppen känna av det såååå mkt?!? Hur som helst, så är detta inget jag är nöjd med just nu!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Fröken Ehn!
Jag har ett tips som skulle kunna hjälpa, Meditation, det hjälpte mig. Man sätter sig i lotusställning och andas in djupt genom näsan och ut genom munnen, googla gärna! P.S meditation kan ersätta ca. 6 timmars sömn! 😊

Svar: Hej:) Tack för tipset, ska genast kolla upp detta:) Ha en fin dag ;)
FrökenEhn

2013-03-17 @ 09:06:25
Postat av: storasyrran

Jobbigt sånt där. Hoppas det blir bättre snart.

2013-03-17 @ 12:33:58
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0