Im BACK!!!

God Morgon:)

Äntligen fungerar det igen,hehe!! Saknat MIG;)?!? Usch det har varit tomt utan bloggen, fast ändå skönt med en liten break....hmmm en dag var de visst bara :O

Ha igår var det då alltså valborgsmässoafton, lär ju vart de en del som va ute o festa.....tyckte mig läsa massa fylle statusar på face,höhöhöhö!! Dock inte jag,haha sparar mig till helgen istället:)) Hopps iallafall att ni hade ball som va ute & inte ligger i fosterställning idag.....stor SOL ute:) hahaha!!! Nu ska jag strax ge mig ut på en skogs promenad med min lilla vilding:))
Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi känner igen mig, en dag är ett break typ :) men jag är så besatt av bloggar måste läsa det varje dag knäppt liksom men kul!

2013-05-02 @ 14:32:43
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0