May. 08, 2013

Drog iväg förut och kikade på lite olika bilar.....så prov körde jag en som jag faktiskt tittat på förut:) Men den va inte så skön & köra....så de blev en besvikelse för den är sååå sjukt snygg:P Hehe!! Kände väl inte direkt för att slänga ut närmare 165k för en bil som endast har ett tilltalande utseende!!!! Men ska dra iväg på måndag igen o leta vidare efter ngt annat:) Jag är såååå beroende av bil dom veckorna jag har barnen....annars klarar väl "jag" mig så!! Aja, de löser sig:) Nu ska ja bara chilla vidare här i soffan O se på när Bella sitter & målar :)


Kommentarer
Postat av: hannah

Hej! Synd att bilen inte passade dig! Hur tar du dig runt nu som ex. när du ska lämna barnen i skolan och du ska åka till gymmet och jobbet, har du en lånebil? :))

2013-05-08 @ 20:49:27
Postat av: Carro

Som tur är har jag snälla föräldrar samt vänner som ställer upp i vått O torrt:) Men såklart jag är i behov av en egen!!

2013-05-08 @ 22:51:09
URL: http://frokenehn.blogg.se
Postat av: Hannah

Håller tummarna för att du ska hitta en bra bil! Schyssta vänner och familj du har som ställer upp, dom är guld värda. ;)

2013-05-10 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0