May. 22, 2013

Ibland kan ja känna att det är så skönt med pauser ifrån omvärlden:) Som igår avaktiverade jag mitt Facebook konto, så himla skööönt :D Sen hur länge de blir är ju en annan femma,Hahaha!!! Det är ju helt sjukt, hur man kan få in ngt så på rutin....så många gg som ja tänkt klicka upp appen från ingenstans, men så kommer ja på mig sj....vänta lite nu, vad skulle ja in hit för :O Hahaha!!! Så för er som har skickat och undrat, så är det bara tillfället & NEJ det har inte hänt ngt som fick mig att avaktivera de:) Som sagt, skönt med pauser!!

Finns fler som borde göra detta,hehe!!

Hittade en gammal fin bil på mig O Bella <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

så fin bild o så snygg väska du hade där.
Mm samma här det är knäppt hur beroende man blir av saker, just nu är det instagram som ja är helt tagen av :)

2013-05-23 @ 07:50:24
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0